Nederlag men ändå inte

Fick reda på i veckan att jag inte kom in på skolan som jag helst ville gå på. Det kändes tråkigt. Men det var ju trots allt bara 6 pers som kom in så jag ska vara glad att jag gick vidare i gallringen. Bättre lycka nästa gång. Nu vet jag i alla fall att jag har utvecklats och att jag ska jobba på i samma takt. Jag tänker aldrig ge upp musiken. No way. Jag vetifanken vad som händer i höst dock. Livskris, ålderskris hejhej!

Å andra sidan har jag varit på en anställningsintervju på ett ställe där jag vill jobba i sommar. Och det gick bra! Ska få komma på en introduktion och känna hur det känns. Perfa!


Pic. by http://justbesplendid.tumblr.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback