Girlpower in tha house

Har haft brudarna hos mig i helgen! Inget blev som tänkt men det funkade väl det med. Vi va på Fotografiska, fikade, shoppade och jag lagade tre-rätters. Sen blev allt lite splittrat under själva partykvällen, men jag hade kul. Nästa gång blir iaf planeringen annorlunda. Mirre blev sist kvar igår och vi kollade på True Talent och käkade ostbollar och chips. Våran rösttekniklärare Dimitri VANN hela skiten! Fyfan va vi skrek. Så jävla gött! Sen kollade vi Fråga Olle med helt vrickade grejer och käkade godis. Mirre sov över och nu är jag ensam och jävulskt trött!

Har kollat på avsnitten som kommit ut av Elsas Värld. Det va faktiskt underhållande! Tycker ändå Ellen är modig och ball som vågade slänga sig in i det här. Kommer fortsätta kolla.

 

Nä nu måste jag skynda mig för jag ska åka och jobba jour!
Bilder från helgen får komma sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback