Kosttillskott

Jag är ganska intresserad av mediciner och kosttillskott som ska hjälpa människans välbefinnande. Och idag läste jag om ett så kallat "superbär" och föll för de klassiska säljknepen som man inte ska gå på och som jag vanligtvis ignorerar. Men denna gång var jag tvungen att testa själv...

"Acai är ett bär från en palm i djupaste Amazonas-djungeln med en lång historia av traditionell användning hos ursprungsbefolkningen.

Allt sedan Dr Perricone omnämnde bäret som superfrukt med ett högt innehåll av antioxidanter på Oprah show och Oprah själv nämnde att det var en viktig del i hennes diet så har det lilla bärets uppmärksammats världen runt."

Läs här om Dr Perricone's superfood no 1

OBS! VARNING FÖR OSERIÖSA SÄLJARE!

Jag beställde från vitapost.se en svensk hälsokostbutik.


Kommentarer
Frida

Acaiiii!! Det är typ himmelens frukt på jorden!!

2011-11-07 @ 08:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback