Trasig mun

De senaste dagarna har jag ägnat åt att vila och återhämta mig från min operation i måndags. De har tagit bort en tand och borrat upp skruvar i käkbenet. Yey. Jag är svullen som en fotboll i fejan. Min syster säger att jag ser ut som folket i Grinchen. Haha typ så är det. Idag har iaf svullnaden över ögonen lagt sig.


Fina presenter från min fina mamma.

På menyn finns lättuggad mat! Jag har ätit tomatsoppa, mosad banan m. mjölk, naturdiet, drickyoghurt,
nyponsoppa m. grädde, äppelmos med mjölk, BARNMAT som inte smakade gott...


Efter 2 dagar lagade jag bakad potatis med hemgjord Skagenröra.
Det slank ner lätt och mat har aldrig smakat godare...


Ikväll lyckades jag t.o.m. få i mig det här! Jävlar vad jag njöt.

En krya-på-dig-present från karln ♥ Han hittade en skål som skrek mitt namn!

Lite lättuggat godis...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback