Alla hjärtans

Haft en mysig alla hjärtans dag idag. Umgick med mamma över lunchen och senare kom min kära kusin Maddepadde och hälsade på mig :) Så himla mysigt var det! Det var alldeles för länge sen så vi hade mycket att prata om. Vi gick en promenad, det var skönt att komma ut lite. Jag behövde luft och att röra på mig. Det har varit så tråkigt att ligga hemma bara o ha ont!


Gulliga Madde skjutsade mig till tåget på e.m. och karln hämtade mig på T-centralen. Han tog med mig på Alla hjärtans-middag på en restaurang på Götgatan som hette Dolly's saloon. Så jädra najs! Amerikansk cowboymiljö, bra service och sviiiingod mat. Menyn bjöd på tapas, blandade varmrätter och grillmeny. Vi tog grillat. 5/5 toasts.



Förrätten - vitlöksbröd, som jag älskar

Till det grillade köttet ingick grillad majs + 4 tillbehör.
Här ryggbiff, dollar chips, hot smokey BBQ, mix salad, vitlökssmör
Dollar chipsen var fabulösa...

Så besök nu Dolly´s saloon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback