Fin helg

Jag hade en väldans fin helg den som var. Jag åkte till Katrineholm runt lunch på fredagen eftersom jag var ledig, pappa hämtade upp mig och vi åkte hem till honom och åt lunch och myste jag pappa och syster. Spenderade kvällen där och åt grillat! Typ det godaste som finns.

lördagen åkte jag, Bea och Felicia till Norrköping och SHOPPADE. Jag hittade massa fint och väldigt blandat. Mockajacka, boots, jeans, tröjor och underkläder. Rackarns kul. På kvällen träffades jag och massa vänner hos My och käkade middag, dansade och skrev en egen partylåt. Sedan taxi och utgång på Statt! En händelserik kväll som avslutades på McDonalds.


Köpte t.ex. rosa jeans ur Ginas nya kollektion

Och denna mockajacka från H&M


söndagen åkte jag och karln tillbaka till Sthlm skapligt. Rensa kök och badrum inför stambytet. På kvällen var det dags för mig att bege mig till Hamburger Börs för att käka och lyssna på Mirre som uppträdde på Open Mike.

En riktigt grym helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback