Kompistid

Igår var jag tillbaka på jobbet igen. Vi hade konferens 3 h. Resten av tiden har jag varit ledig igår och idag. Igår passade jag och Konrad på att gå en långpromenad efter jobbet. Vi gick från Liljeholmen till Slussen via Hornstull och Skanstull. Undra hur många km... Vi stannade till på Gunnarssons konditori vid Skanstull och tog en fika. Trevligt att upptäcka Stockholm till fots! Måste jag testa mer... kul att man upptäcker nya ställen.

Idag har jag valt hur mina nya tänder ska se ut ;) gått i affärer, lunchat med Mirre o hängt med henne på lektion. Vi handlade o åkte till mig och såg One day med Konrad. Nu är jag nyss hemkommen från käk och bio med grabbarna i Heron city.

Filmerna från idag

Bra båda två. Fast störde mig lite på vissa saker i One day. Annars så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback