Nyttighetsmat

Häromdagen bestämde jag mig för att försöka börja på ny kula. Nu ska jag försöka att bli lite bättre på att sköta om kroppen. Meaning inget snacks, inte småäta dåliga saker, äta lite nyttigare och RÖRA PÅ MIG. Känner verkligen att det skulle vara skönt att bli lite starkare, smidigare och lättare i kroppen. Min hållning är inte OK heller. Det är inget löfte, för jag vet att jag lätt trillar dit i t.ex. matväg. Men jag ska i alla fall försöka bli bättre!

Gjorde en paella. I min hade jag avorioris m. saffran, grillad kyckling, räkor, salladslök, paprika,
coctailtomater, gröna ärtskidor, vitlök och persilja. Till det chiliaioli, avocado, romansallad, gurka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback