Prinsessdagen

Stannade i Katrineholm lördag-tisdag. Värt! Syrran har ändå sportlov och jag blir mer och mer less på hantverkarna hemma + att sitta ensam. Alldeles för social för det. Har tränat på Friskis och gymet där hemma och promenerat Djulörundan! Tjejerna sätter peppen! Jag, Bea och Madde va en sväng till Norrköping och shoppade också. Jag köpte skor, halsband, lampskärm... Igår jobbade jag.

Idag har jag varit på teater med jobbet, shoppat i Liljeholmen, ätit home made burgers med boys och kollat på en rolig rulle på Canal +.

Förresten vaknade jag med nyheten om en ny PRINSESSA! Åh! Imorgon avslöjas namnet som är bestämt. Av "alternativen" röstar jag ALICE!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback