Grill

Idag har jag haft sånglektion med bästa Lena. Det går framåt! Håller på att hitta nya tekniker som inte är skadliga för min röst. Sen mötte jag upp pappa för lunch. Han tog med mig till Grill.

Det var precis lika häftigt inrett som bilden visar. Grill bestod av 10 olika "rum" med olika stil och
känsla. Maten var förstås grillad och inspirerad av världens alla kök. För 100 pix fick man ta för sig av
lunchbuffén bestående av dagens tre rätter. Tandoori på fläskkarré, fiskgryta och salamipasta var dagens idag.
Salladsbuffé och bröd ingick. Vi hade lite otur då dagens smakupplevelse inte var särskilt sensationell, men miljön och mysighetsfaktorn drar klart upp betyget. Bättre lycka näsa gång Grill. Betyg 4/5 toasts.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback