Lite Nyår!


Jag hade lösögonfransar

Och blå satinskjorta

Vi spelade spel

Och flummade

Vi käkade middag alldeles för sent (grillen inte ville glöda.)
Vid 22.00 proppade vi äntligen i oss massa varmrätt och massa efterrätt...


Vi skjöt raketer som jag inte fick med på bild och skickade
iväg en rislykta som fick va med på ett hörn...

Jag drack mousserande och vi blandade häxdrinkar som jag pimpade
med tomater.

Dagen efter fixade mamma världens godaste brunch!
Den ska jag börja äta varje bakisdag.

Efter jag och mamma kollat på film hela dagen drog familjen +
pojkvänner och åt pizza.

Sen drog jag, karln, Bea, Oskar och en hel
hög med vänner och deras pojkvänner på bio.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback