REA och Twilight

I helgen har jag fått lite nya kläder med mig hem! I fredags var vi och bytte lite mjuka klappar och då hittade jag ett par marinblå stretchjeans som satt som gjutna. Karln fick en farfarströja. Idag var vi på rea på H&M i Kungens kurva och där slog jag till på en skinnjacka och en leopardcardigan. Skinnjackan var skitsnygg men kostade 699 :- men när jag kom till kassan var den på halva priset! YES! Nu har jag en lite tuffare vårjacka att varva med. Ska visa bilder... Vi va en sväng på Ikea också och köpte lite blommor, glas o.s.v.

Nu har vi kommit hem från bio i Heron! Twilight New Moon gick på tv häromdagen, igår såg vi Eclipse och ikväll blev det Breaking dawn part 1. Så nöjd att jag lyckats få karln att faktiskt uppskatta filmerna. Filmen var bra! Störde mig bara lite på Bella.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback