Nya gaddar!?!?

Efter konferensen igår drog jag hem till Katthult (Kholm.) Hängde med Örjis på bilprovning, käkade fläsk och löksås och hade en lugn mysig hemmakväll med de nära. Imorse hade jag nämligen tid hemma hos tandhygienisten. Fick putsade, polerade, vitare tänder ;) Drog och tränade på Hälso och käkade lunch hos farmor och farfar.

Nu sitter jag tillbaka i Sthlm. Vi har ätit tacos o softat. Nu är jag lite nervös och fundersam hur det blir med NYA TÄNDERNA imorn! Aaaaaaaahrhrh! Godtar dom inte om jag ej är 1000 % nöjd. Fatta att det har gått 3 år sedan jag slog ut dom. Tror också jag ändrat mig till vitare ändå... Tror det blir fasader i underkäken, sen passa på även till hörntänderna tänkte jag + blekning riktiga tänder.

Vad tror ni??!?!?

MINA RIKTIGA TÄNDER


TÄNDER #2



TÄNDER #3



Nuvarande är tänder #4 (censur.) Och nu återstår bara tänder set 5, sista paret.......
Skillnaden blir ännu mer påtaglig nu när man jämför tänderna och kan se hur mitt utseende förändrats. Coolt.


Kommentarer
Bea

Vet, det är helt sjukt. Lyllo dig som tagit studenten och slapp den här skiten huhu :)

2012-03-02 @ 12:12:22
URL: http://beae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback