Våffeldagen

Okej hej, här är jag igen! Jag har haft problem med både min dator, mobil och allmänt i livet så jag har inte haft lust att blogga helt enkelt. Men nu är jag peppad igen :)

Ska försöka göra en liten summering om händelser sedan sist t.o.m. idag!

* Jag har jobbat

* Gått i affärer med Mirre, ätit sallad och pratat dejting


Köpte den här väldigt "Isiga" kudden

Och suktat efter den här fina sittdynan


* Firat min syster Beas födelsedag, druckit mousserande och ätit cheesecake. Träffat släkt och beskådat alla hennes roliga presenter såsom Lexingtons morgonrock, en dunk fylld med bensin, chokladfondue, en wonderbaum etc.


Beas egengjorda supergoda cheesecake!

* Varit på fest med min kusin Sandra och massa andra blandade 80-talister

* Dansat på Statt och promenerat hem med kusin Danne + Gustav

* Ätit mer cheesecake, ryttarkakor och avslutat med middag på Olympos med nära & kära

* Varit ute och promenerat i vårsolen X antal ggr


På min promenadsträcka går jag alltid förbi en skola där busungar varit i farten...


* Varit i badhuset och motionssimmat m. Konrad & Mirre

* Fikat med Konrad

* Varit i Liljeholmen

* Haft sånglektion

* Ätit indiskt över en lunch m. papi

* Köpt en almanacka för 25 kr

* Sett fina The last song på Canal Plus



* Färgat utväxten hos frissan

* Varit sjukt effektiv på jobbet


På jobbet lagade jag en lunchpaj - sommarpaj på kavring med fyllning på rökt lax m.m.

* Gått runt med Bea och Oskar vid T-centralen

* Fikat m. mamma, Örjan + 2 i Gamla stan


Tittat på fina lampor

* Ätit på pizza hut med karln

* Ätit godis och sett In Time med karln



* Ätit linssoppa och våfflor m. sylt och glass på jobbet

* Tänkt ut min semesteransökan

* Badat badkar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback