Grattis kanelbullen

Ledig dag idag för min del. Jag har farit runt på stan i 5 timmar och letat bebissaker. Vart handlar alla föräldrar allt till sina barn?!? Bara en sådan sak som nappar? Jag har aldrig köpt nåt till en bebis innan! Jag for runt bland Babylands, leksaksaffärer och de stora affärskedjorna och kände mig lite vilsen och inbillade mig att alla tittade på mig som om jag själv hade en bulle i ugnen. Jag skulle ju bara handla till ett DOP! Nästa helg döps Jimmys kompis lilla bebiskille. Jag tror presenterna blir jättebra trots allt :)

Självklart lite kanelbullens dag-fika på kvällskvisten! Och en läskig skräckfilm! Varför utsätter jag mig?!? :S
Har köpt en ny kaffesort också. Fransk choklad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback