Vilket liv

Ååååhhh herregud vilka dagar. Har jobbat min hårdaste schemavecka i månaden. Och efter varje gång frågar jag mig vad jag håller på med?! Man blir ju inte människa på flera dagar efteråt. Jag har jobbat fre-lör jour 14-14, söndag 11-19, mån-tis jour 14-10 och imorgon konferens 12-15. Helt jävla körd. Min-dygnsrytm-är-fucked-up.
Dagen efter jour känns det ungefär som att man är bakis. Jag ligger i min säng och funderar på att spela Sims. Sugen på chips och dipp är jag också. Det är farligt att jobba såhär... Kommer säkert inte kunna somna ikväll heller. Imorn ska jag på ett speciellt nytt möte. Hoppas det ger mig mycket! Och på torsdag ska jag få komma till tandregleringen! Det blir också spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback