Hälsopepp

Jag är fortfarande så sjukt taggad med mitt projekt back to my old body. Förra veckan tränade jag 4 ggr. Denna vecka har jag bara hunnit 3 ggr men är nöjd ändå. Har skött mig rätt bra den här helgen också. Hade ätardag igår och ändå blev det bara 2 rostmackor, ägg, juice på frukosten, kycklingsallad på lunchen, räksallad på kvällen och en 100 g chokladkaka och påse Tutti Frutti. Har nog aldrig ätit så lite på en ätardag and don't it feel good! Magen står inte ut som den brukar :D Idag fortsatte jag med samma tema och åt kycklingsallad till lunch. Imorn kickar vi igång en ny vecka med ett Friskispass på förmiddagen. Heja!
Hemgjord ceasarsallad fast med räkor, ägg och avokado. Gotti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback