Kostföreläsning

Just nu känner jag mig fylld av inspiration och pepp! Har nämligen varit på en föreläsning om kost nu på kvällskvisten. Mycket dietprat och sånt som man redan hört förut men även en del nytt och det viktigaste; att motivationen sakta kom tillbaka!
 
Blev sugen på att utmana mig själv mer med att skära ner på kolhydraterna. Lagade GI-lasagne igår med zucchini och det finns ju så mycket gott UTAN kolhydrater. Stenåldersmänniskorna klarade sig ju utan dom så varför proppa i sig så mycket? Nej det blir en vända till Lidl för inköp av massa frukt och grönt!
 
Ska försöka bli duktigare med mellanmålen också som jag vet funkar för mig. 3-timmars regeln och att föra matdagbok som jag gjorde när jag gick ned 9 kg i våras. Min förhoppning är att på det försöka få till 3-4 träningstillfällen per vecka. Förra veckan lyckades jag iaf få till 4. Ja nu jävlar kör vi! Back to the old me. Pepp!
Hahah oj va jag sprang?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback