Varning på stan

Hejski!
Såhär såg jag ut idag :)) 
I mitt nya hem för övrigt! Som jag gillar! Bara MITT.
 
Idag var en ledig dag och jag var väldigt trött imorse, tydligen, för jag hade stängt av väckarklockan vid 10 och vaknade istället 11.30. Inte ok... Eller jo fan, det är det. Man gör lite som man vill och som man känner för. Resten av dagen har jag ägnat på stan. Jag hade kikat ut lite kläder jag vill köpa/prova men det var en urusel shoppingdag, faktiskt. Inget kändes fint eller lockande. Desto (öh stavning? va fult det såg ut) billigare för mig ;-) Avslutade dagen på nyöppnade Zara home. Åh jääääääklar i min lilla låda vad det levde upp till förväntningarna. Så så mycket fint :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback