15.31 Playa del Carmen

Idag orkar jag inte skriva så mycket. Är inte i fas. Jag vet inte vad det beror på. Om jag är uttorkad, trött, hungrig...eller om det beror på att vi började dagen med ett PT-pass. JESUS säger jag bara vad TUNGT (men bra såklart.) Även om jag morrade lite. Inte min dag idag hur som. Dumt att ha en sån dag här när man dessutom inte kan dra sig undan så lätt. Skulle se lite stört ut om jag la mig 50 solstolar bort från familjen liksom. Anyhow imorgon kan det inte bli annat än bättre för då ska vi simma med delfiner!

Gårdagens bilder...
Poolhäng
Vi åt himmelsk mat på en restaurang i stan
Godaste pizzan ever
Semifreddo (?) och chokladmousse









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback