Adios!

Det här blir sista blogginlägget från Mexico. Om dryga timmen kommer nämligen transferbussen och hämtar oss för hemfärd. It's so sad! Det har varit en underbar semester med mycket sol och bad och både hotellet och landet levde upp till förväntningarna. Jag rekommenderar alla att åka hit! Passa på nu innan det är lika överexploaterat som Thailand. Här satsas det nämligen stenhårt på turism. Det är inte så konstigt att de bygger hur mycket hotell som helst här, Mexico has it all. Värmen, vita stränder, kristallklart vatten och massor att upptäcka. Jag skulle lätt kunna åka tillbaka! Vi har haft tur med vädret, badat i både hav och pool, sett Chichen Itzá och badat med delfiner. Besökt Tulum och badat i en cenote, varit på beachparty och tränat med PT. Dansat zumba och ätit god mat, shoppat billigt och bränt oss i solen. Träffat trevliga människor och läst böcker.

 Tack för allt Mexico!
Lax på franska a la carten häromdagen
Jag har kommit halvvägs på min andra braiga bok för denna resa. Stolt!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback