Hungrig

Jag har kört 5:2 i en månad nu som kickstart inför sommaren. Häromdagen nådde jag mitt delmål -5 kg. GÖTT. Känns skönt att kläderna passar bättre. Idag har jag en sådan där 2-dag och är sugen på det mesta att äta just nu... Passar därför bra med en tillbakablick från i lördags då jag lagade morsdagmiddag till min fina mamma.


Ugnsbakad kyckling och cocktailtomater med en chèvrerisotto. Serverades med sparris och örtdressing.
Till efterrätt jordgubbspremiär! Ynka 10 kr litern från torget.
 

Kommentarer
mmu

Det var den godaste middagen jag ätit på länge, smakade himmelskt gott! TACK!!! du är en mästerkock :)

Svar: Vad gullig du är mami <3 <3 <3
Isabelle.

2014-05-30 @ 09:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback