I maj månad

Var jag på konfirmation
Mottagningen hölls på Virå utanför Katrineholm, ett helt fantastiskt ställe med inriktning på vilt.
Det bjöds på älgrostbiff, gäddpaté, egen bacon, strömmingslåda, potatissallad ETC (!)
Häromdagen bjöd jag på middag och köpte fina blommor jag inte vet namnet på.
En annan dag hade jag främmande och bjöd på lax, ugnsbakad blomkålspytt och basilikasås med parmesan.
Jag var uppe på vinden och letade maskeradsaker men hittade istället detta.
Mamma bjöd på jättegod middag med surprisegäster som hoppade fram.
Jag var på alltid lika inspirerande Zara home.
Och har haft scarf en hel del i håret.
Vi brunchade av syster och Oskar som åkt på jorden runt.
Tre grymma vänner fyllde 25 år!
Och bjöd på maskerad! Jag var Bailandobruden Paradisio. Här med dr. Bombay.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback